niedziela, 26 stycznia 2014

Filmy ♥

Postanowiłam ,że napisze  o 4 filmach które obejrzałam .
Najbardziej spodobał mi się film
Nietykalni który opowiada historie;  Sparaliżowanego milionera który zatrudnia do opieki młodego chłopaka z przedmieścia, który właśnie wyszedł z więzienia. Film jest naprawdę świetny .
Drugi film nosi tytuł Niemożliwe i opowiada historie rodziny która – Marii, Henry'ego i ich trzech synów – która przeżyła tsunami w Tajlandii w 2004 roku.

Trzeci film to Nigdy więcej jest on o Slim która ucieka wraz z córką od brutalnego męża. Zaczyna trenować sztuki walki, aby się przed nim obronić.


Czwarty film opowiada o  Młodej dziewczynie która wyrusza wraz z przyjaciółką w wymarzoną podróż do Paryża. Zbieg okoliczności sprawia, że zostaje wzięta za dziedziczkę ogromnej fortuny, a stąd już tylko krok do ekskluzywnych pokazów mody, lotów prywatnym odrzutowcem, tłumów paparazzi, śledzących każdy jej krok i wakacji w Monte Carlo, których nigdy nie zapomni.


9 komentarzy:

  1. Nietykalni - film rewelacja , Niemożliwe - płakałam jak bóbr .. ech ! :) polecam

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam w zeszłym tygodniu niemożliwe i to genialny film !
    Obserwuję i liczę na rewanż .
    Pozdrawiam
    http://doublecherryfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm , nie widziałam tych filmów, ogólnie nie przykuwaja mojej uwagi,nie te gatunki i tematyka, ale może się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tych wszystkich oglądałam " Niemożliwe" oraz "MonteCarlo" i bardzo mi się spodobały :)
    +obserwuje i liczę na rewanż :)

    Proszę, kliknij w banner SHEINSIDE na moim blogu.
    Dla Ciebie to chwila, a dla mnie wiele znaczy.
    martyna-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nietykalni - chętnie obejrzę :)

    http://izilleys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem na twoim blogu po raz pierwszy i jestem pod ogromnym wrażeniem, twoje posty są bardzo przemyślane widać że wkładasz w nie dużo serca rób tak dalej bo świetnie ci to wychodzi zapraszam do mnie http://klaudi1299.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. oglądałam MonteCarlo ! super film :)
    fajnie ze napisałaś te recenzje :D

    http://karolina-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Oglądałam wszystkie z tych filmów...świetne;))
    Obserwuje i liczę na uczciwy rewanż ;**
    Pozdrawiam
    straaawberry-cake.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam ten pierwszy film:D co powiesz na wzajemną obserwację?

    OdpowiedzUsuń